Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Panel
offline franczi blog budowlany - wyślj wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: FRANCZI II
25076 odwiedzin | wpisów: 19, komentarzy: 91, obserwuje: 26

Zapomnialem o blogu :-)

autor: franczi blog budowlany - wyślj wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Od miesiaca mieszkamy Zamiast kominka stara komoda :-) Ale jest fajnie :-) Postaram sie wieczorem dac wiecej fotekblog budowlany - mojabudowa.pl

Komentarze (6)
autor: niko-archetyp   dodano: 2015-11-18 | 10:47:35
Takie zdjęcia dodają mi otuchy, że dożyję końca własnej budowy, a nawet łopaty jeszcze nie wbiliśmy. Teraz walczymy z prostowaniem krzywych ścian działki. Cudownie ten domek wygląda. Gratulację. P.S. też nie mamy kominka :D A w miejscu kominka będzie przedłużona sofa.
Odpowiedź do niko-archetyp
autor: franczi   dodano: 2015-11-18 | 11:16:34
U nas kominek sie pojawi tylko musze finansowo stanac na nogi :-)
autor: herador74   dodano: 2015-11-18 | 13:55:25
Proszę nie zapominać o blogu! to są najlepsze wpisy z urządzania się, przytulnie u Was:) pozdrawiam.
Tytuł: domek
autor: ak99 dodano: 2015-12-09 | 16:02:34
bardzo ładnie gratuluję, byłam u Państwa z mężem przed rozpoczęciem swojej budowy Franczi w tym samym mieście. Byliście wówczas na etapie stanu surowego. A tu już mieszkacie super zazdroszczę. U nas skończone wylewki. Pozdrawiam i proszę o więcej zdjęć, ewent. na a.karonska@poczta.onet.pl
Tytuł: mieszkamy
Odpowiedź do ak99
autor: franczi   dodano: 2015-12-09 | 16:45:44
Hej Mieszka sie zaje... :-) wiec zycze postepow w pracach Ps U mnie byliscie... cos mi z pamieci wylecialo Pozdro
Tytuł: agnes123
autor: agnes123 dodano: 2016-02-07 | 18:05:04
Witam. My również budujemy ten domek. Obecnie mamy stan surowy i chcielibysmy sie dowiedziec czy jesteście zadowoleni z wykuszu i czy dużo kosztowały te okna? I jesli można przeslac foty kuchni i łazienki 😊 a.piotrowska89@poczta.fm ponieważ chcielibyśmy sie zorientować z rozmieszczeniem Pozdrawiamy
« Nowszy wpis Starszy wpis »
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 68891
Liczba wpisów: 227186
Liczba komentarzy: 903739
Liczba zdjęć: 665899
Liczba osób online: 370