Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Kostka c.d.

Blog:  franczi
Data dodania: 2016-02-17
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


8Komentarze
marta02  
Data dodania: 2016-02-17 17:07:59
Ładnie to już wygląda:) my też mamy takie w planach ale jeszcze kolor nie do końca ustalony..czy jednolite czy ciemno jasne:)
odpowiedz
agadaro  
Data dodania: 2016-02-18 01:49:58
też mi się podoba i chyba też schody zewnętrzne i taras tak skończymy
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2016-02-18 18:05:42
Dobre rozwiazanie  Trzy dni i po robocie 😆
odpowiedz
Odpowiedź do agadaro
franczieconomic
Data dodania: 2016-02-25 14:08:50
Witam! Super domek właśnie mamy zamiar go budować możemy prosić o więcej zdjęć z środka :) Pozdrawiamy
odpowiedz
edwardo
Data dodania: 2016-11-21 12:18:24
pytanko
Witam. Oglądam Twój blog po raz pierwszy i jestem zachwycona, my właśnie kupiliśmy ten projekt i widzę, że dobrze zrobiliśmy:) I mam małe pytanko ile wyniósł Was stan surowy zamknięty? Pozdrawiam :)
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2016-11-24 21:00:21
Franczi
Nie pomoge za wiele z tymi kosztami bo nie zapisywalem nic Ale wydaje mi sie ze stan surowy ok 120-140tys Domek jest spoko wiec zycze szybkiej budowy :-)
odpowiedz
Odpowiedź do edwardo
agags
Data dodania: 2017-02-07 18:38:39
Pytanie o hudraulika
Cześć, świetny domek, gratuluję. My w tym roku startujemy i powoli zbieram namiary na poleconych ludzi. Czytałam, że masz dobrego hydraulika, podzielisz się namiarami na niego (ja też Częstochowa) :) Dzięki
odpowiedz
Odpowiedź do franczi
Data dodania: 2017-06-22 16:04:07
konkurs
Dzień dobry, serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym na najpiękniejszą realizację domu wg projektu Pracowni Projektowej ARCHIPELAG. Do wygrania m.in. rewelacyjny grill gazowy! Wystarczy wysłać do nas zdjęcia z realizacji swojego domu. Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj https://www.archipelag.pl/start/aktualnosci-1?Article=%40konkurs-fotograficzny-moj-wymarzony-dom-wygraj-grilla-i-inne-atrakcyjne-nagrody.html
odpowiedz

Taras i schody z kostki brukowej

Blog:  franczi
Data dodania: 2016-02-15
wyślij wiadomość

Witam

W naszym domu przybyło wiele rzeczy, może będę je tu wrzucał powoli ale jakoś narazie sie nie złożyło. Taras i schody z kostki chyba wielu interesuje więc będę dawał na bierząco wiadomości z realizacji :-) Dzisiaj chłopaki zaczeli i udało im się już dosyć dużo zrobić.blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl

4Komentarze
eweid  
Data dodania: 2016-02-15 18:38:40
Witam serdecznie, też myślę nad takim rozwiązaniem. Czy mógłbyś napisać ile wynosi materiał na kostkę za wejście do domu?
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2016-02-15 18:57:17
Płace za robociznę z materiałem więc nie wiem i nie wnikam ile za mteriał Zdecydowałem się na takie rozwiązanie bo wiem jaki jest jest koszt katalogowy tych materiałów i samodzielnie bym zapłacił więcej, ta ekipa ma duuże rabaty.
odpowiedz
Odpowiedź do eweid
blanka  
Data dodania: 2016-02-18 16:24:09
Też czeka mnie zrobienie takich schodów w najbliższym czasie. Jaki jest koszt ich zrobienia, jeśli można wiedzieć?
odpowiedz
Odpowiedź do franczi
franczi  
Data dodania: 2016-02-18 18:03:15
5500zl za schody i taras z materialem
odpowiedz
Odpowiedź do blanka

Mieszkamy :-)

Blog:  franczi
Data dodania: 2015-11-18
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


5Komentarze
Data dodania: 2015-11-18 12:11:12
Nic nie szkodzi, ważne, że razem i szczęśliwi. My też wprowadzamy się w przyszły weekend, a jesteśmy w trakcie ocieplania domu. Kotłowni pralni i garażu nie możemy wypłytkować bo jest tam przechowalnia wszystkiego. Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2015-11-18 12:46:55
Fajnie :)
odpowiedz
Data dodania: 2015-11-18 13:52:49
Jaki to już jest komfort, super!
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2015-11-18 18:15:45
budowa franczi
Jest Ok i mysle ze na tym etapie spokojnie mozna mieszkac Nie ma jeszcze wielu rzeczy ale radosc z mieszkania "na swoim" przyslania wszystko :-)
odpowiedz
Data dodania: 2016-01-17 23:22:34
Zazdroszczę! Pozdrawiam serdecznie
odpowiedz

Zapomnialem o blogu :-)

Blog:  franczi
Data dodania: 2015-11-18
wyślij wiadomość

Od miesiaca mieszkamy Zamiast kominka stara komoda :-) Ale jest fajnie :-) Postaram sie wieczorem dac wiecej fotekblog budowlany - mojabudowa.pl

6Komentarze
Data dodania: 2015-11-18 10:47:35
Takie zdjęcia dodają mi otuchy, że dożyję końca własnej budowy, a nawet łopaty jeszcze nie wbiliśmy. Teraz walczymy z prostowaniem krzywych ścian działki. Cudownie ten domek wygląda. Gratulację. P.S. też nie mamy kominka :D A w miejscu kominka będzie przedłużona sofa.
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2015-11-18 11:16:34
U nas kominek sie pojawi tylko musze finansowo stanac na nogi :-)
odpowiedz
Odpowiedź do niko-archetyp
Data dodania: 2015-11-18 13:55:25
Proszę nie zapominać o blogu! to są najlepsze wpisy z urządzania się, przytulnie u Was:) pozdrawiam.
odpowiedz
ak99
Data dodania: 2015-12-09 16:02:34
domek
bardzo ładnie gratuluję, byłam u Państwa z mężem przed rozpoczęciem swojej budowy Franczi w tym samym mieście. Byliście wówczas na etapie stanu surowego. A tu już mieszkacie super zazdroszczę. U nas skończone wylewki. Pozdrawiam i proszę o więcej zdjęć, ewent. na a.karonska@poczta.onet.pl
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2015-12-09 16:45:44
mieszkamy
Hej Mieszka sie zaje... :-) wiec zycze postepow w pracach Ps U mnie byliscie... cos mi z pamieci wylecialo Pozdro
odpowiedz
Odpowiedź do ak99
agnes123
Data dodania: 2016-02-07 18:05:04
agnes123
Witam. My również budujemy ten domek. Obecnie mamy stan surowy i chcielibysmy sie dowiedziec czy jesteście zadowoleni z wykuszu i czy dużo kosztowały te okna? I jesli można przeslac foty kuchni i łazienki 😊 a.piotrowska89@poczta.fm ponieważ chcielibyśmy sie zorientować z rozmieszczeniem Pozdrawiamy
odpowiedz

Cały czas coś się buduje ( ͡° ͜ʖ

Blog:  franczi
Data dodania: 2015-06-06
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl


9Komentarze
Data dodania: 2015-06-06 16:42:48
Piekny domek!
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-06 20:19:07
Wczoraj zdjęcia podobnego domku wystawiał peciakck :-) można znać orientacyjny koszt takiej budowli? Bowiem w praktikerze oferują taką w komplecie ze zjeżdżalnia za jedyne 1399 zł
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2015-06-07 07:20:40
Koszt... dla mnie to caly dzien pracy trzech ludzi :-) Jest duzo solidniejszy niz ten z supermarketu Jak go skoncze to zapodam fotke :-)
odpowiedz
Odpowiedź do naszstasio
Data dodania: 2015-06-07 13:27:00
A koszty desek i słupów ile mogły wynieść? czy wszystko to pozostałości z budowy? :)
odpowiedz
Odpowiedź do franczi
franczi  
Data dodania: 2015-06-07 13:45:31
drewno akurat teściu miał zachomikowane w stodole no i w ogóle ma takie zdolności ciesielskie :-)
odpowiedz
Odpowiedź do naszstasio
Data dodania: 2015-06-08 14:23:38
W takim razie gratuluję ;-) U nas taki domek też w planach- tylko jak na razie bardzo odległych ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-21 17:54:02
Ale super domek ;) Gratuluję zdolności i pomysłu.
odpowiedz
franczi  
Data dodania: 2015-06-21 20:32:38
pomysł miał teściu jest emerytowanym cieślą (ma czas i chęci) ja byłem tylko narzędziem :-) Domek jest już skończony, zdięcia zapodam wkrótce :-)
odpowiedz
Odpowiedź do karolinaszymon
Data dodania: 2015-06-21 22:47:21
Najważniejsze że ma chęci :) A bez narzędzi nic się nie zrobi ;)
odpowiedz
Odpowiedź do franczi
franczi
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 26238
Komentarzy: 91
Obserwują: 26
On-line: 9
Wpisów: 19 Galeria zdjęć: 47
Projekt FRANCZI II
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Częstochowa
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2016 luty
2015 listopad
2015 czerwiec
2015 maj
2015 kwiecień
2015 luty
2013 grudzień
2013 listopad
2013 luty

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 71066
Liczba wpisów: 227379
Liczba komentarzy: 903365
Liczba zdjęć: 672147
Liczba osób online: 224
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy